duminică, octombrie 21, 2007

Adiere de feline


 Ca un stejar lovit amarnic de barda ascutita a cuvintelor tale ma prabusesc in abisul a miliarde de prapastii
.......ma doare cutezanta gandurilor mele ce-mi cersesc extazul tulburator al acelui licar de suflet, ce poate se zbatea sa respire linistea mea impovarata de veninul tau
...ce-l strecurai usor in mine.
Sentimentele troznesc imprastiind o neputinta ce ma cuprinde
....mi-e dor sa plang...sa-ti simt obrazul...
nici nu ma vezi....ma rapui adanc in tine ori de cate ori inima-ti rece implora
....dupa gesturi de feline.
Sunt la picioarele tale
...te chem patetic
....ca un caine...insetat de porii tai
....o mie de voci urla-n mine...tu te-ncrunti...eu nu ma pot desprinde
.....nu ma mai chinui ....fa-ma al tau caine
...dar nu ma parasi pentru NICI UN MAINE!

Niciun comentariu: