miercuri, octombrie 17, 2007

Respiratii tardive


Durere
Greierul poeziilor mele a inghetat ieri odata cu tacerea brumei tale.

Amintiri
Filmul secvential al nemuririi noastre s-a voalat in reflectia lunii despre tradarea ta efemera.

Nonsalanta
Visul ne face eroi in evadarea dintr-un Alcatraz penibil de bine pazit.

Icognito
Puful papadiilor a purtat mireasma buzelor tale rasfatate pana pe balconul sufletului meu....redecorandu-l...

Renuntare
As vrea sa fiu astru,sa-mi pot plange nemurirea..

Destainuire
Freamatul plopilor,fosnetul brazilor,valsul salciilor...acei martori ce ne-nsoteau sfios...intr-un amestec de destine curios..

Consolare
Am furat o urma de zambet sa-mi ascund cenusa lasata de soarele tau.

Ahile
In dorul betiilor mele de libertate nu stiam ca gardianul celulei de zahar ,cu suflet din roua,poate zambi prin inima mea..

Scylla & Karybde
In numaratoarea infernala a miimilor de secunde…oare cat de des se lovesc doua varfuri de lance ale sortii….oare ciocanele timpului ce bat la portile duiosiei de cate ori se gandesc ca o lacramioara plange in durerea de alaltaieri..??...

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Durere a fost fiecare secunda cand degetele mele iti cautau in zadar trupul...
Amintire e doar lacrima ce mi s-a pravalit peste tacere...
Nonsalanta este sunetul privirii mele ce ti-a-nclestat amurgul...
Incognito si totusi atat de relevant pentru eternitatea mea...
Renuntare de mine si de sine'si a visului ce m-a-ntemnitat in uitare...
Destainuire nocturna si calea spre fericire prefigurata pe aleea vietii...
Consolare sunt aripile tale ce ma ascund in taina lor, ferindu-ma de ruperea furtunilor ce au sa vina...
Ahile e ingenuncherea mea ca o ofranda adusa tie pe altarul sacru al sufletului...
si restul...e el si...iti seamana...