miercuri, octombrie 17, 2007

Ratacirea unei raze


Cand inima-ti tresalta dureros, pieptul se arcuieste spasmodic, buzele-ti s-au uscat , tamplele sunt reci si mainile-ti sculptate-n sideful placerilor au inghetat….cand un tremur frisonant paralizeaza duiosia in fasa; reminescenta unui timp rapus in tine se zbate sa respire noi surasuri….ochii tai mari , tristi,  goliti de-al ingerului far` de aripi soapte….obrajii tai ce-i tin in palmele-mi sfioase, ma ard, ma seaca precum o mare nisipoasa …fruntea-ti umbrita de apusurile tornadei noastre , usor se pleaca prin voalul suvitelor negre si lucioase…e ca o betie a nimicului ce nemernic ma-mpresoara, scutit demult de-al pielii tale murmur din tanguiri de funeralii …in febra de morminte ce-o aveam in sange….acum suspini usor, ma cercetezi instigator; e-o rana-n fiecare pleoapa in dauna unei frumuseti de vorbe neintelese, silabe inabusite, in ceata stravezie ce amorteste o gura de foc visceral , in vanitatea mea de atingeri spre un amor pe-un piedestal, mocnind mut rusinea de cristal, a acelui TE IUBESC …..parca nefiresc….si poate in dansul de balade purtat de-al noptii fior …undeva, odata, …parca prea uitaram bacant de primaverile crude, oropsite in goana clipelor tardive de o pustiitoare ninsoare de miei, in suflul rece al batranei doamne de gheata direct in coasta lui April….spre nicaieri…spre tot ce-am fost…in mugurii amortiti de amintirile altei vieti..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si sufletul meu te cauta de atata timp ca nici nu mai stiu unde am fost si unde n-a fost dat sa fiu...si pleoapele-mi te zaresc cand se inchid in tacerea durerii si buzele-mi iti striga numele in taina nemuririi...caci marea de dorinta dintre noi este oceanul ce va ineca toata rautatea lumii...